.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عوامل «پایتخت۴» روزه‌خواری نکرده‌اند
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» درباره عکسی که عوامل این مجموعه در آن شیرینی ناپلئونی در دست دارند و باعث سوءتفاهم روزه‌خواری شده است، توضیح داد.

شمال نیوز: تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» درباره عکسی که عوامل این مجموعه در آن شیرینی ناپلئونی در دست دارند و باعث سوءتفاهم روزه‌خواری شده است، توضیح داد.

به گزارش شمال نیوز، الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه «پایتخت» درباره واکنش‌هایی که به عکس دسته‌جمعی عوامل این سریال پس از توافق هسته‌ای در فضای مجازی منتشر شد و برخی از آن به عنوان روزه‌خواری نام بردند، به مهر گفت: هیچ روزه‌خواری در بین گروه مجموعه «پایتخت۴» اتفاق نیفتاده است و ما صرفا از جنبه طنز سریال استفاده کردیم تا تبریکی به مردم گفته باشیم.

وی تصریح کرد: در طی روز و حین تصویربرداری ما لحظاتی را ثبت می‌کنیم که مثلا شخصیت‌های سریال مشغول خوردن سحری هستند و طبیعی است که آنها دارند سریال بازی می‌کنند. در این عکس هم از وجه طنز شیرینی ناپلئونی که شخصیت رحمت به عنوان تکه کلام از آن استفاده می‌کند، بهره بردیم تا به مردم تبریک بگوییم.

عوامل «پایتخت۴» روزه‌خواری نکرده‌اند

این تهیه‌کننده یادآور شد: اگر دقت کنید هیچ روزه خواری در این عکس اتفاق نیفتاده است و همانطور که گفتم همه چیز جنبه طنز دارد. این توضیحات را نیز ارائه کردم تا اگر برای دوستان سوءتفاهمی پیش آمده از اصل موضوع مطلع باشند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است، داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

عوامل این سریال عبارتند از بازیگردان و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علیرضا نجف‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیرتولید: محمود اتحادی، فیلمبردار: حسین قلی‌پور، عکاس: شهاب احمدلو.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام 24 تير 1394
حتی اگر این توضیخ درست باشد اصل عمل اشتباه بوده وبهتر بود این عکس در لحظات مغرب گرفته میشد
سلیمانی 24 تير 1394
خودم در شیرگاه دیده ام که در ماشین سیگار میکشند و روزه میخورند.
ر 24 تير 1394
چرا دروغ میگویید توشهرما دارن بازی میکنن توروز روشن سیگار میکشن روزه خواری محسوب نمیشه
نا شناس 24 تير 1394
مگه تو اونجا بودی؟ پشت ارسطو رو نگاه کنید داره میخوره
افتضاحیه اونجا
نا شناس 24 تير 1394
وای بحال ما شمالی ها همه شمالی ها در این سریال خول و چل اند و دلیک و شکمو ولی یک دختر تهرانی افسرده عقل کل
نا شناس 24 تير 1394
افرین خانم غفوری شما گفتید ماهم باور کردیم.
برو خودتی...
امید 24 تير 1394
متأسفانه خبر شما در این مورد اصلا صحت نداره. بعضی از صحنه های این سریال در روستای درازکلا انجام گرفته و تا امروز هم هنوز هستند. در ملاء عام روزه خواری کرده و سیگار می کشند.
امروز 24 تیر 94 چندتا از این عوامل سریال اومدن درازکلا واسه خرید و آرایشگاه. متأسفانه داخل روستا قدم زده و سیگار می کشیدند. که مردم محل به همراه پاسگاه انتظامی و بسیج حوزه در محل فیلمبرداری حاضر شده و مراتب اعتراض خود را اعلام نمودند. عوامل سریال بجای پشیمانی قیافه حق به جانب گرفته و در ابتدا هیچ توجهی به این موضوع نکرده که با شدت برخورد معترضان از مواضع خود کوتاه آمدند.
آقایون هنرپیشه، بچه های زیادی با شما عکس یادگاری گرفتند و تا نیمه های شب مشغول تماشای سریال شما هستند. شما عاملان نشر فرهنگ در جامعه و بین نوجوانان هستید. در رفتار خودتان تجدید نظر نمایی.
روزه دار 24 تير 1394
به نظر شما از این که گروهی مذهب مرگ اذان و فرهنگ رو به سخره می گیرند از روزه خواری ابا دارن؟؟؟؟
مرضیه 25 تير 1394
خانم غفوری شما به دل نگیر در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردمو نه شما هر چقدر هم که خوب باشید باز هم عده ای کوته فکر پیدا میشوند که فقط به دنبال ایراد باشند در حالی که خود سرتاپا ایراد هستند
سلام بر عشق 25 تير 1394
یعنی اینکه بعد از عکس همه افراد حاضر در عکس شیرینی رو دوباره به داخل جعبه شیرینی برگرداندند!!!!!!!!!برو بابا مخ خودت رو کار بگیر
سید 24 تير 1394
در عکس اگر دقت کنیم می بینم که انتهای عکس یک نفر دارد شیرینی میخورد و شیرینی در دهان اوست.
اگر شمال نیوز عکس را بزرگتر در سایت قرار دهد کاملا مشخص است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.